Serdecznie zapraszam do lektury artykułu, przygotowanego wspólnie z Agnieszką Wiercińską-Krużewską pt. „Codzienność bywa inspirująca”.

Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że reklama produktów i usług coraz częściej odwołuje się do ciekawych wydarzeń. Real time marketing (marketing spontaniczny) zakłada wykorzystanie popularnej sytuacji do promocji swojej marki poprzez wzbudzenie ciekawości adresatów reklamy oraz wywołanie w nich pozytywnych emocji. Artykuł dotyczy wątpliwości pranwych, które RTM może wywoływać.

Publikacja ukazała się 12 marca 2019 r. na łamach dodatku „Rzecz o prawie” („Rzeczpospolita”).

http://archiwum.rp.pl/artykul/1398702-Codziennosc–bywa-inspirujaca.html#.XIepe7jA9hEhttp://archiwum.rp.pl/artykul/1396468-Internet-ulatwia-manipulowanie-informacjami.html#.XGLWn7jA-Uk